Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στο Αιγάλεω για 2η μέρα, πυροσβεστική, πυρκαγιά,

Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στο Αιγάλεω για 2η μέρα

Η φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Τρίτης σε εργοστάσιο πλαστικών στην περιοχή του Βοτανικού, στα όρια με το Αιγάλεω εξακολουθεί να καίει λόγω του τεράστιου όγκου εύφλεκτων υλικών που υπήρχαν στις αποθήκες και στους χώρους του εργοστασίου.

Από το κτίριο εξακολουθούν να αναδύονται πυκνοί μαύροι και λευκοί καπνοί, ενώ στο σημείο επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής με συνεχή ρίψη νερού.

Το πρωί της Τετάρτης καταγράφηκε αναζωπύρωση στην αποθήκη, με αποτέλεσμα να συνεχιστούν οι προσπάθειες των πυροσβεστών για τον περιορισμό των εστιών και την αποτροπή επέκτασης της φωτιάς

Η ατμόσφαιρα στην ευρύτερη περιοχή παραμένει αποπνικτική λόγω της καύσης πλαστικών υλικών, με τις Αρχές να συνιστούν στους κατοίκους, ιδιαίτερα σε ηλικιωμένους και άτομα με αναπνευστικά προβλήματα, να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και να διατηρούν κλειστά τα παράθυρα των κατοικιών τους.

Σημειώνεται πως χθες κατέρρευσε τμήμα της οροφής του κτιρίου εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών. Τη στιγμή της κατάρρευσης σύμφωνα με την ΕΡΤ βρίσκονταν στο εσωτερικό πυροσβέστες που επιχειρούσαν για τον περιορισμό της φωτιάς, ωστόσο, ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.

Λόγω της αναζωπύρωσης και των συνεχιζόμενων επιχειρήσεων κατάσβεσης, η Τροχαία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Ορφέως, από το ύψος της οδού Αγίας Άννης, στο ρεύμα προς τη Λεωφόρο Κηφισού, στην περιοχή του Αιγάλεω.

Τα αίτια της πυρκαγιάς παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα, ενώ προανάκριση διενεργείται από τους αρμόδιους ανακριτικούς υπαλλήλους του Πυροσβεστικού Σώματος.

 

Φωτογραφίες: ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI